sobota, 25 lipca 2020

Każdy gdzieś kiedyś zaczyna....

Hej Kochani !
 
Nastał ten dzień . Jeszcze w kwietniu nikt nas nie znał więc postanowiliśmy dołączyć na instagrama  jako hunter.the.jackrt a teraz się rozwijamy i postanowiliśmy blogować jako , że prócz rozwoju w fotografii chcielibyśmy czasem poruszyć jakiś mądry temat.

Poza tym ostatnimi czasy ja ( Karolina - matka Huntera) musiałam pożegnać mojego ukochanego psiego kumpla od dziecka Rokiego:( był to najwspanialszy przyjaciel od 7 roku życia i było mi dane mieć z nim wspaniałe życie i przygody przez kolejne 18 lat... niestety im wieksza miłość tym większe cierpnie po stracie przyjaciela... teraz pozostały mi tylko zdjęcia💔💔💔 . Po jego śmierci uzmysłowiłam sobie , że tak naprawdę wielka szkoda i możecie żałować ze nie znaliście tego mojego cudownego kundelka i choć Hunterek moja obecna psia latorośl nigdy pewnie mu nie dorówna to chociaż jego przygody będziecie mogli zobaczyć.


Może uda nam się stworzyć fajną społeczność z fajnymi psimi tematami do obgadania ? No wiecie nowinki, sporty, psie zachownia, pożywienie, zabawki suplementacja a może i psia moda ?
kto wie.... trzeba sobie dać szansę !
tym czasem przedstawiam wam moja obecną nie zawszę dumę ale jednak😂
Tadam ...! Oto jest Hunter - psi gangster i artysta. Co o nim myślicie ?



Prawdziwy mężczyzna różu się nie boi , nieprawdaż?

Mam nadzieję że wypociny starej w kolejnych postach będzie ktoś czytał.... to mówiłem Ja ! - Hunter💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Hunter - psi artysta ! , Blogger